Vi skal have sagt god sommer og tak for denne sæson, derfor vi vi gerne inviterer jer til spisning og bowling og hygge på Pejsegården.
Vi mødes ved receptionen klokken 17.45 og følges hen til restauranten hvor der bliver serveret burger klokken 18. Der vil selvfølgelig også være drikkevarer.
Når vi har spist går vi alle sammen ned til bowlingbanerne, hvor der vil være kaffe til dem som ønsker dette, her kan der spilles bowling i et par timer, eller bare hygges og snakke.
Vi har valgt at vores nye trænere/hjælpetrænere må deltage denne aften, så de allerede nu kan blive budt godt velkommen i gruppen.
Vi glæder os til at se jer alle til en hyggelig aften